mandag 23. mai 2011

Konfirmasjonsgave og blå orkide

Tidligere nå i mai var vi bedt i konfirmasjon. I den forbindelse fant jeg ut at det kanskje kunne være greit å sy en pung til konfirmanten, 
og så legge ett par kroner oppi.. 
Bedre enn å gi en konvolutt iallefall...
Så da satte jeg i gang.. Første trinn å finne stoff.... Ikke lett!!! 
Men til slutt ble jeg enig med meg selv, og fikk fiksa en liten pung med initialer brodert på.. 


Ble ikke så ille til slutt... 

Så var jeg på plantasjen i går, og så for første gang en blå orkide!
Nyyyydelig sier jeg bare!! 
Den var litt for dyr for meg i denne omgang, så da prøver jeg meg på å lage en.. Bare en måte å finne ut om det fungerer eller ikke... 
Så nå venter jeg spent... 

4 kommentarer:

  1. Nydelig pung du har laga! Vart sekkert populært ja! Har aldri sett blå orkidè æ heller, men den såg nydelig ut!
    Gle mæ på fleir innlegg framover!!!
    Klem <3

    SvarSlett
  2. Genial og kjempesøt konf.gave! Tror jeg må notere meg den ideen altaå ;o)

    Ønsker deg ei finfin uke! Kanskje vi sees på Tildakveld den 14. juni. Håper d!

    Klemmelem

    SvarSlett
  3. Tusen takk! :)
    Ja sees nok på Tildakvelden, gleder meg!

    SvarSlett
  4. Hei.
    Har nå lagt ut en forklaring i bloggen min på hvordan jeg heklet den "skrubben"!

    SvarSlett