tirsdag 29. mars 2011

Bursdagsgave!

Selv om jeg ikke har bursdag før i desember, 
fikk jeg i dag bursdagsgave fra min kjære mamma!

Hentet den i butikken tidligere i dag. 
Kom hjem og gikk direkte ut på kjøkkenet for å rydde av kjøkkenbordet. 

Så var det på tide og ta ut maskina for å se og prøve den.


Var med endel stash, men foreløpig aner jeg ikke hva noe av det er... 
(Litt nybegynner)

Fikk sydd på blondene på løperen som skal syes ferdig på kurset i kveld. 
Gleder meg til å lære å sy lukkekant! 

4 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Det va ei knash symaskin!!! Håpe du får mang trivelige stundi ilag med den......kjempefin løper lage du å.........synd det e bærre ein kveld igjen på kurset. Vi treffes på tirsda'n!
    Klemz

    SvarSlett
  2. Det var en fin bursdagsgave :D Gratulerer så mye! Håper du får mye glede av den fremover. Sikkert mye som er med som du aldri kommer til å bruke, men den store hvite dingsen er en sånn knapphulls-fot tror jeg. (Ligner på den jeg har) Jeg har enda ikke helt lært meg hvordan jeg skal bruke den, men skal visst være smart når man får det til.

    SvarSlett
  3. Ja ikke sant? Tusen takk!
    Foreløpig har jeg brukt den nesten hver dag.. Har ikke tatt den fram i helga, litt lettere å ta frem når jeg er alene hjemme.. :)

    SvarSlett
  4. Ja, helt enig Mira! Synd det bare er en kveld igjen.. Er jo bare SÅ koselig på de kurskveldene!!
    Gleder meg til tirsdag!

    SvarSlett