mandag 30. januar 2012

Buzzadorkampanje - Carbaderm

Jeg er en buzzador, noe som betyr at jeg blir med i kampanjer der jeg får teste produkter, og deler opplevelsene mine med venner og kjente. 
Ofte får jeg ekstra produkter som jeg da deler ut til venner og kjente. 
Deretter rapporterer jeg inn positive og negative ting ang produktene.

Har du egne erfaringer med Carbaderm, legg gjerne igjen en kommentar, så jeg kan videresende den! 

Kampanjen jeg er med på denne gangen er for Carbaderm. 
En god, mykgjørende krem som finnes med og uten parfyme. 
Kremen inneholder karbamid, et av hudens naturlige fuktighetsbevarende stoffer.



Har prøvd denne kremen som fotkrem de siste dagene, 
og nå er huden mye mykere faktisk! 



2 kommentarer:

  1. Morsomt å få være med å prøve ut nye produkter. Er egentlig en Buzzador jeg også, men fikk bare en haug med spørreskjemaer.

    SvarSlett
  2. Jeg har keratosis pilaris og den funket ikke på meg. Det kan hende den funker veldig bra på de som har fin og normal hud, men hjelper ikke noe særlig på en slik hud som jeg har.

    SvarSlett