tirsdag 31. januar 2012

Pakke i posten

Nå er det salg i en av mine favorittbutikker. 
Nemlig Såpebobla
Og da måtte jeg jo selvfølgelig bestille litt til badekaret.
Der finner man utrolig mange deilige badetrøfler, badebomber, såper etc. 
Har du badekar anbefaler jeg virkelig at du prøver en badetrøffel! De inneholder kakaosmør, så huden blir myk og god!

I dag fikk jeg pakke fra Såpebobla! Glede! 

Her har vi fuktighetskrem (Body Frosting), massasjehjerter, badetrøfler og lipsyl (Lip Butter). Bruksanvisning følger også med.
Badetrøflene ligger i en sånn lekker pose når de kommer i posten 

Nå mangler bare ei god bok og litt stearinlys, 
så er det bare å legge seg i badekaret! 
Ha en fin kveld :)

2 kommentarer:

  1. Ajajaj, det hørtes deilig ut!!! Kooos deg kjempemasse i "karet". Fordi du fortjener d ;o)

    SvarSlett
  2. Akkkurat nå angrer jeg på at vi har kasta ut badekaret...

    SvarSlett