tirsdag 24. august 2010

Lue med hals

Mens jeg holdt på å strikke rillebuksa, så kom jeg over ett par oppskrifter til som jeg ville prøve meg på.. Skummelt det å se i blogger jo! Man finner jo så utrolig mye man har lyst til å prøve! 
Er ekspert på å starte med nye prosjekt før jeg er ferdig med de gamle prosjektene, så dermed har jeg satt meg som mål å gjøre meg ferdig med ett og ett prosjekt isteden for å holde på med mange og ikke gjøre noen ferdig...

Dette ble resultatene fra denne oppskriften


Måtte bare prøve meg på litt gammel skøytestil ;) 
Denne øverste ble laget til LilleTroll

Mens denne blir til LilleSprell


Tror nok at disse to blir gode og varme i vinter!
Og det beste av alt er at til og med den minste lua passer til alle i familien.. 

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så flenk du e te å strekk!! Va kjæmpefin både huvan å boksan :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! :)
    Må gi beskjed om du kommer over noen artie oppskrifte! Som du ser, så e e heile tia på utkikk etter no nytt å prøv me på

    SvarSlett