torsdag 5. august 2010

Monsterbukse

Da har jeg blitt ferdig med å strikke monsterbukse til begge guttene! 
Første gang jeg har strikket noe annet enn pledd eller skjerf.. 

Det verste av alt var jo at det faktisk ikke var så vanskelig heller! 
Ganske fornøyd med arbeidet mitt

Her er den første jeg strikket.. Til LilleTroll 
Strikket etter denne oppskriften, bare litt lavere i livet og med garnet Rubin  fra spar kjøp, med pinner på 4,5..

Se bort fra at den er så skrukkete på bildet
LilleTroll liker best bukser som er lave i livet, 
så denne ble nok litt høy for han.. 
Men den blir vel bra å bruke i vinter..

Da jeg skulle strikke monsterbukse til LilleSprell, gjorde jeg om litt på oppskriften.
Mangler fremdeles å sette i strikk i livet på denne..





Fremsiden av buksa:




Gikk jo faktisk overraskende fort å strikke denne og.. 

1 kommentar: