onsdag 4. august 2010

Polarbrød Alvefot

I går var jeg egentlig ganske lat.. Men så, etter ei stund, fant jeg ut at jeg skulle prøve å bake polarbrød.
Dette har jeg aldri prøvd før, men jeg hadde funnet oppskrift for lenge siden.. 
Her er oppskriften. En inspirerende blogg!!

Skrev ned det jeg trengte og gikk inn på kjøkkenet.. Begynte å ta frem ingredienser.. Men så fant jeg ut at det var jo ett forferdelig rot i skuffene våre med div tørrvarer, så dermed startet jeg å rydde ut av dem..
Endte opp med hele 2 poser med matvarer som hadde gått ut på dato!?! Kanskje litt lurt å gå gjennom litt oftere tro??

Men så, da jeg hadde fått unna alt rotet, så fikk jeg hevet ihop deigen, og fikk faktisk bakt ferdig før mannen og eldstemann kom hjem fra jobb og barnehage! 

Dette ble resultatet:










Ble ganske populært, og må vist lage sånn flere ganger.. (Se bort fra at de ikke ser perfekte ut)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar